Preskoči na glavni sadržaj

FARMASI ČLANSTVO I POGODNOSTI KOJE ČLANSTVO DONOSI


Odlučila sam  napisati Vam sve u vezi  članstva kao i o  pogodnostima koje ono donosi,jer svakodnevno se susrećem sa osobama koje ne znaju kao uključenje funkcionira.
Moj savjet svakome je da se ne javljaju na službenu stranicu jer ured će Vas dodjeliti jednom  od nas lidera .Ne mislim da je to loše ali čisto da znate da ćete biti dodjeljeni jednom od nas lidera 
 Radije se uključite preko osobe koju poznajete ,koju možda pratite na njenim društvenim mrežama, koja ima super objave ,koja vam je simpatična.......jer često se desi da ste dodjeljeni osobi koja Vam možda i ne odgovara a kad se jednom registrirate gotovo je ,jer lidera NE MOŽETE MJENJATI .
Kako sam i sama na poziciji lidera i svakodnevno se susrečem i sa članovima ,i uključenjima i osobama koje mi je ured proslijedio vidim iz komunikacije sa svima njima na koje probleme nailaze.
Mnogi nisu toliko kompjuterski potkovani pa dođu do problema koji ne znaju riješiti i desi se da u ne znanju ponovno odu na registriraj se iako su registrirani .I na taj način opet su prosljeđeni novoj osobi .


Stavit ću Vam i postupak kako se trebate registrirati i kako upisati PREPORUKU kod registracije ,pa krenimo redom.

Navodit ću Vas korak po korak 

KORAK 1  otiđite na stranicu FARMASI   HRVATSKA 






KORAK 2   otiđite na  log in - pod registriraj se 






OTVORIT ĆE VAS SE NOVO POLJE 







upišite sve podatke koji su traženi 

NAPOMENA pod opaskom broj mbitela budući je stavljen predbroj države upisujete obavezno bez prve znamenke 
npr ako ste na 091 mreži upisujete samo 91 te ostatak broja 

I još jedna jako bitna stavka je da morate staviti kvačice  na 

↗  PRIHVAČAM 
      ↗   PROČITAO SAM 

TE POD PREPORUKA UPIŠETE HR00025 da biste dobili mene kao lidera i osobu koja će uvijek biti uz Vas da vam pomogne i uputi Vas u sve   😄

Te  zadnji korak je klinuti na kreiraj  KORISNIČKI RAČUN 






KORAK 3  otiđite na svoj email  koji ste upisali kod registracije dobit ćete 
email od  Administratora FARMASI 
Kada dobijete  email  pratite upute iz  emeila 



PISAT ĆE VAM  REGISTRACIJA  USPJEŠNA  tada je potrebno pričeka da Vam ured odobri Vaš korisnički račun




Moram napomenuti da taj sljedeći emeil često zaluta ili pod promocije ili pod spam 
Kada emeil dođe pisat će Vam 


DOBRO DOŠLI Vaš račun je odobren  te kliknite na link iz emeila da bi izabrali lozinku i potvrdili ju sa kojom ćete se prijavljivati  kod naručivanja u FARMASI NALOGU 




U prvo i drugo polje upisati istu šifru-lozinku i pazite na velika i mala slova kod upisivanja 

Nakon toga se možete prijaviti na svoj FARMASI NALOG 







U prvo polje upisjete svoju emeil adresu koju ste upisali  prilikom registracije
U drugo polje upisujete lozinku-šifru koju ste izabrali prilikom registracije.

Ukoliko se ne snalazite obratite mi se slobodno za pomoć i odradimo skupa .
Večina pogriješi jer u ovom koraku ode ponovno na registrijaj se a to je POGREŠNO trebate otići na LOG IN ZA ČLANOVE  https://klub.farmasi.hr/login


Nadam se da sam Vam bila od koristi i da sam vam pomogla oko registracije ukoliko Vam je bilo šta nejasno slobodno mi se obratite na moj meil jadrankafarmasihr@gmail.com
Ili na mojoj fb stranici     https://www.facebook.com/kozmetikaJadranka/
PREPORUKA KOD REGISTRACIJE HR00025 
Ukoliko se odlučite priključiti meni i mojem timu ono šta vam mogu obečati je da ćete dobiti osobu od poverenja a isto tako i osobu na koju  se uvjek možete osloniti i dobiti savjet i bitne informacije iz prve ruke .

Za ovaj post toliko u sljedećem ću ukratko napisati o motivacijskim koracima i šta Vam to sve članstvo donosi .

L.p

Jadranka 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

STAY MATTE -TEKUĆI PUDER

STAY MATTE -TEKUĆI PUDER BEZ MASNOG SJAJA Količina - 30 ml Lagana kremasta tekstura na bazi mineralnog kompleksa koji sadrži kalcij,cink,magnezij i bakar postojana je tijekom cijelog dana spriječavajući masni sjaj tena. Rezultat -potpuna i dugotrajna prekrivenost  uz svijež i  prozračan ten s mat završnim izgledom. Postoji 7 nijansi ovog pudera.Rekla bi još da daje mat efekt bez masnog sjaja. Lagan,prozračan,brzo se upija te lijepo razmazuje. Za potpunu prekrivenost stavite dva sloja. Boje se prilagođavaju vašem tenu prilikom utrljavanja . STAY MATTE PUDER NA DJELU  Moj osobni dojam ,moram priznati da sam ga tek  nedavno isprobala od kako je došla nova poboljšana formula i buno više mi se sviđa nego stara formula imala sam ga ali nisam ga koristila nije mi bas pasao ,ovo sada je zbilja je super puder mogu reći da je meni u rangu sa našim VFX puderom

FARMASI/ VFX PRO CAMERA READY PUDER

https://www.farmasi.hr/index.php/ozujak#minebook/47 Tekući puder za efekat retuširane kože  Kada me pitate koji je najbolji puder u Farmasi ponudi ja bi vam svakako preporučila VFX  PR0 puder. Definitivno jedan od TOP PROIZVODA iz Farmasi ponude  Ono šta bi ja rekla za VFX PRO PUDER      -Dovoljno je gust da prekrije sve vaše nedostatke                    -Dovoljno tekuć da se lijepo razmaže i stopi sa vašom kožom -Lagan je i nemate osjećaj težine na licu  -Namjenjen je posebno za one koji vole selfije  -Koži daje photošopiran izgled 😃 Na samim počecima  po meni je nedostatak bio šta je u ponudi bilo samo tri nijanse ,međutim Farmasi je osluškivao potrebe tržišta i dobili smo dodatno još dvije nijanse .Mislim da je sada puno bolja ponuda samih nijansi ,pa krenimo redom NIJANSE VFX PRO PUDERA        00-PORCELAIN  01-VANILLA                 02-NATURAL BEIGE           03-DARK BEIGE                04-NATURAL ROSE

FARMASI KOZMETIKA

FARMASI KOZMETIKA  FARMASI je brend čije je sjedište u Istanbulu  a prodaje se u preko 130 zemalja  diljem svijeta.Proizvodi ne sadrže parabene,silikone ,gluten kao ni  ostale štetne sastojke,niti su testirani na životinjama. Iza farmasija stoje brojni certifikati koji svjedoče kvalitetu i sastojke proizvoda. Od 1.12 dostupan i za Hrvatsko tržište. TVOJA POSLOVNA PRILIKA Tvoja poslovna prilika  -besplatno učlanjivanje  -popust do 80% -dodatna ušteda do 33 % -besplatni tečajevi ljepote -besplatna putovanja i edukacije  -vrijedni pokloni  i mnogo više ..... Za sva pitanja i informacije obratite mi se na  jadrankafarmasihr@gmail.com AKTUALNI PROMO KATALOG  VRIJEDI OD 1.12 DO 31.1 2017  Ako ste vise ljubitelj online prelistavanja imate i tu mogučnost  ON LINE KATALOG Pratite me na blogu i na facebook stanici ,upoznavat ću vas sa svim novitetima raditi recenzije onoga šsta sam sama