Preskoči na glavni sadržaj

PORCELAIN POWDER

PORCELAIN
POWDER 



PUDER U PRAHU

KOLIČINA 11,5 gr

Čini vašu kožu svježom,čistom i nevjerbvatno glatkom.
Pruža porculanski učinak tzv.prirodne  kože.
Nanesite nježno na kožu preko podloge za make up.














Namjenjen za posljednje korekcije kod make upa .
Prekriti će vam crvenilo na licu ,eventualne 
nepravilnosti.te zaglađuje kožu dajući joj svjež i baršunast ten.




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

FARMASI/ VFX PRO CAMERA READY PUDER

https://www.farmasi.hr/index.php/ozujak#minebook/47 Tekući puder za efekat retuširane kože  Kada me pitate koji je najbolji puder u Farmasi ponudi ja bi vam svakako preporučila VFX  PR0 puder. Definitivno jedan od TOP PROIZVODA iz Farmasi ponude  Ono šta bi ja rekla za VFX PRO PUDER      -Dovoljno je gust da prekrije sve vaše nedostatke                    -Dovoljno tekuć da se lijepo razmaže i stopi sa vašom kožom -Lagan je i nemate osjećaj težine na licu  -Namjenjen je posebno za one koji vole selfije  -Koži daje photošopiran izgled 😃 Na samim počecima  po meni je nedostatak bio šta je u ponudi bilo samo tri nijanse ,međutim Farmasi je osluškivao potrebe tržišta i dobili smo dodatno još dvije nijanse .Mislim da je sada puno bolja ponuda samih nijansi ,pa krenimo redom NIJANSE VFX PRO PUDERA        00-PORCELAIN  01-VANILLA                 02-NATURAL BEIGE           03-DARK BEIGE                04-NATURAL ROSE

STAY MATTE -TEKUĆI PUDER

STAY MATTE -TEKUĆI PUDER BEZ MASNOG SJAJA Količina - 30 ml Lagana kremasta tekstura na bazi mineralnog kompleksa koji sadrži kalcij,cink,magnezij i bakar postojana je tijekom cijelog dana spriječavajući masni sjaj tena. Rezultat -potpuna i dugotrajna prekrivenost  uz svijež i  prozračan ten s mat završnim izgledom. Postoji 7 nijansi ovog pudera.Rekla bi još da daje mat efekt bez masnog sjaja. Lagan,prozračan,brzo se upija te lijepo razmazuje. Za potpunu prekrivenost stavite dva sloja. Boje se prilagođavaju vašem tenu prilikom utrljavanja . STAY MATTE PUDER NA DJELU  Moj osobni dojam ,moram priznati da sam ga tek  nedavno isprobala od kako je došla nova poboljšana formula i buno više mi se sviđa nego stara formula imala sam ga ali nisam ga koristila nije mi bas pasao ,ovo sada je zbilja je super puder mogu reći da je meni u rangu sa našim VFX puderom

FARMASI KOZMETIKA

FARMASI KOZMETIKA  FARMASI je brend čije je sjedište u Istanbulu  a prodaje se u preko 130 zemalja  diljem svijeta.Proizvodi ne sadrže parabene,silikone ,gluten kao ni  ostale štetne sastojke,niti su testirani na životinjama. Iza farmasija stoje brojni certifikati koji svjedoče kvalitetu i sastojke proizvoda. Od 1.12 dostupan i za Hrvatsko tržište. TVOJA POSLOVNA PRILIKA Tvoja poslovna prilika  -besplatno učlanjivanje  -popust do 80% -dodatna ušteda do 33 % -besplatni tečajevi ljepote -besplatna putovanja i edukacije  -vrijedni pokloni  i mnogo više ..... Za sva pitanja i informacije obratite mi se na  jadrankafarmasihr@gmail.com AKTUALNI PROMO KATALOG  VRIJEDI OD 1.12 DO 31.1 2017  Ako ste vise ljubitelj online prelistavanja imate i tu mogučnost  ON LINE KATALOG Pratite me na blogu i na facebook stanici ,upoznavat ću vas sa svim novitetima raditi recenzije onoga šsta sam sama